Гарантія та сервіс

Гарантія та сервісне обслуговування

Чи можу я обміняти товар або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача». Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар, що не був у вжитку та не має слідів використання: бойлер не був заповнений водою;
  • товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування.

Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром. проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку Продавець здійснює обмін товару. те, що умови експлуатації не порушені.

З питань сервісного обслуговування та повернення товару дзвоніть нам за тел.: +38 (067) 469-74-17* (пн-пт з 09:00 до 18:00) або пишіть на пошту: warranty@atlantic-kiev.com.ua